fredag 9 januari 2009

fredagen den 9/1

hej nu är jag här igen

vaknade i morse av att jag har ont i ryggen kunde knappt ta mig ur sängen inte kul alls vet inte vad det är men ont gör det vi som skulle städa i dag sen ska vi ha besök i kväll av mia och conny det ska bli kul .
Annars är det lungt är ju ledig med min älskling i dag det är så mysigt att få vara tillsammans det är ju inte så ofta vi är det nog om det .
mu är julen över och det tycker jag är sjönt nu vill jag bara ha sommar .
milla var på tjejmiddag i måndags med sina vänner det tycker jag är kul att dom gör det är sånt jag aldrig gjort men få väll fixa det någon gång med grabbarna om dom vill vi kan ju ta en pizza och en öl eller nåt nu ska jag ta litte värktabletter och se om jag kan slippa ha ont i ryggen vi ses kram på er som läser

Inga kommentarer: